Nową strategię komunikacji marki BRACIA KORAL reprezentuje hasło „Chwile, do których wracasz”. Zarówno młodsi, jak i starsi miłośnicy lodów BRACIA KORAL – Jak dawniej, mają swoje ulubione momenty oraz okresy w życiu. Takie, do których lubią wracać we wspomnieniach. Nieważne, czy jest to chwila sprzed lat, sprzed miesiąca, czy z poprzedniego dnia. Chcemy towarzyszyć naszym konsumentom w tych wspomnieniach. Wyrazem nowej strategii komunikacji są dwa spoty reklamowe.
2024-07-02
Chwile, do których wracasz
AKTUALNOŚCI
Sprawdź najświeższe aktualności na temat marki BRACIA KORAL
2025-03-17
Nowe smaki, na które stawia marka BRACIA KORAL w sezonie 2025, to Cinnamon Roll oraz popcorn z karmelem. W regularnej ofercie nie zabraknie oczywiście tradycyjnych smaków lodów na prawdziwej polskiej […]
2024-08-14
W ramach nowej strategii komunikacji marki BRACIA KORAL powstał spot wideo „Chwile, do których wracasz”. Wideo można obejrzeć na naszych kanałach społecznościowych oraz w telewizji w najlepszym czasie antenowym, przed […]
2024-06-26
Z przyjemnością informujemy, że Przedsiębiorstwo Lodów Koral do którego należy marka BRACIA KORAL, uzyskało dofinansowanie z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych na realizację projektu dotyczącego poprawy warunków pracy poprzez zakup sprzętu do […]